In cazul in care v-ati decis sa returnati produsele livrate de noi, va rugam ca in primul rand sa cititi aceste conditii de returnare si apoi sa ne contactati la numarul 0040 728 975 747 pentru a identifica impreuna cea mai buna solutie de returnare. Puteti returna in 14 zile fara invocarea unui motiv si primiti toti banii inapoi in maxim zece zile!
Noi nu percepem nicio taxa de retur si nu impunem invocarea unui motiv (returul este gratuit si neconditionat)! Dvs. va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor prin curierat (NU MAI PUTEM ACCEPTA RETUR PRIN POSTA (COLETARIE) DIN CAUZA STARII DE URGENTA! PUTETI RETURNA DOAR PRIN SERVICII DE CURIERAT!)
Dreptul de retragere
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi (telefonic la numarul 0040 728 975 747, prin e-mail la adresa contact@lilion.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă. Este de preferat sa ne informati in scris (e-mail), sepoate folosi modelul de retragere prezentat mai jos. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient sa ne informati telefonic sau să trimiteţi comunicarea in scris privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecinţele retragerii
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări . Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea, dupa caz, la adresa de mai jos:
Adresa la care trebuie expediate produsele returnate prin CURIERAT RAPID este:
S.C. LILION CARE S.R.L., Str. 9 Mai Nr. 10, Baia Mare, Telefon: 0040 728 975 747
(NU MAI PUTEM ACCEPTA RETUR PRIN POSTA DIN CAUZA STARII DE URGENTA! PUTETI RETURNA DOAR PRIN CURIERAT!)
Termenul de returnare este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Produsele cumparate pot fi returnate in ambalajul original sau intr-un ambalaj similar dpdv al protectie conferite (ex.: elementele de protectie antisoc pot fi diferite insa comparabile ca rezistenta), fara a fi utilizate / purtate sau deteriorate! In cazul in care la receptionarea produselor returnate se constata ca produsele au fost utilizate / purtate sau deteriorate prin purtare/utilizare/manipulare neadecvata (prezinta zgarieturi/sparturi/pietre lipsa sau cazute etc.), inclusiv deteriorari petrecute pe perioada transportului catre noi datorita neutilizarii de catre dvs. a ambalajului original (sau similar ca si nivel de protectie antisoc), ne rezervam dreptul de a nu va returna (in totalitate) sumele incasate de la dvs. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din utilizari/manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
ATENTIE! Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate, ci vor fi REFUZATE. Returnarea banilor sau schimbarea produselor se va efectua numai dupa VERIFICAREA AMANUNTITA A STARII produselor returnate (sa nu fie utilizate, zgariate sau deteriorate) si efectuarea facturii de stornare.
Model formular de retragere:
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
Către: SC. LILION CARE S.R.L., Str. 9 Mai Nr. 10, Baia Mare, e-mail: contact@lilion.ro
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la cumpararea produselor comandate prin comanda cu numarul ..........si primite la data de.................
Numele si Prenume: ..........................................................
Semnătura (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) .............................................
Data: .................................................
I
MPORTANT:
In cazul unui Retur Partial in care produsul returnat facea parte dintr-o comanda cu mai multe produse ce beneficia de o promotie/ discount/ pachet promotional/cadouri oferite de noi sau de livrare gratuita in functie de valoarea cosului de cumparaturi si, in urma returului, conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt intrunite, valoarea aferenta beneficiilor pierdute (ex. produse cadou, reducere % sau livrare gratuita oferite peste un anumit prag valoric al cosului de produse) se va retine din contravaloarea produselor returnate!